Rozwoj przedsiebiorstwa logistycznego a przewaga konkurencyjna

Wraz ze zmianą poziomie życia, wszechogarniającym nas pośpiechem, niejednokrotnie jest tak, że nieprzemyślane zakupy pierwszej potrzeby piszemy w niedalekich sklepach czy dyskontach, i po cięższe raz w tygodniu czy raz na dwa tygodnie kierujemy do wysokich sklepów, w jakich potrafimy dostać dosłownie wszystko. Zacząwszy od żywności (pieczywo, nabiał, wędliny, mrożonki, produkty suche albo w puszkach), poprzez kosmetyki (dla nas, dzieci), środki zdrowe i czystości, aż do napojów (wody, soki, słodkie napoje gazowane), alkoholu czy słodyczy.

Oczywiście kupić tu jeszcze możemy „świeże” warzywa, produkty i mięso. A czy by na pewno świeże? Tej gwarancji nigdy tworzyć nie będziemy biorąc ciało w hipermarkecie. Upiększone, nasmarowane różnej maści preparatami mięso błyszczy się i niemalże wdzięczy do nas, trafiając do zakupu. I jeżeli market doda do ostatniego wyjątkowo dobrą cenę mięso idzie z półek a właśnie nieliczni zastanowią się i … wyjdą do hurtowni mięsa. Oczywiście można zdecydować się na taki kup w markecie, ale to dobra okazja, piękna sztuka ciała w ciekawej cenie. Docieramy do domu, a tam mięsko już tak apetycznie i lekko nie wygląda, czasami nawet nie pachnie.

https://www.grupa-wolff.eu/bezpieczenstwo-wybuchowe/uziemienia/

Przewaga hurtowni mięsa nad mięsem widocznym w sklepach czy dyskontach jest wysoka. Przede wszystkim dlatego, że żadna hurtownia mięsa nie zaryzykuje sprzedaży nieświeżego towaru, przez jaki może zapomnieć dobrą firmę, klientów i dochód. Nowa sprawę, hurtownia kupując mięso kupuje go zawsze tyle, ile jest wstanie sprzedać rzeczywiście. I jeśli obok sprzedaży hurtowej otworzy punkt sprzedaży detalicznej rynek ma zapewniony. A nawet większe niż w sklepach ceny nie są w okresie zniechęcić klientów do kupienia mięsa w hurtowniach. Płacimy, bowiem, za świeże, pełnowartościowe mięso, które z pewnością pozytywnie wpłynie na bliskie zdrowie.

Biorąc pod opiekę powyższe niekwestionowanym wydaje się zwycięstwo hurtowni mięsa nad kupieniem go w licznych sieciach handlowych. Jakość, gwarancja kreatywności i zalet odżywcze to myśli, które przygotowują się nie mieć wartości przedstawionej w walucie.